با تایید و تکان به سمت نسل سوم اینترنت، معاش همگی اشخاص ذیل اثر قرار میگیرد؛ به طراحی سایت در مشهد این ترتیب خوب میباشد با فواید اینترنت ۳ آشنا شویم. ۱. ضد انحصار و ارتقاء حریم سری ساختار نسل سوم اینترنت به‌سیرتکامل‌ای میباشد که کانال‌ای ضد انحصاری یار و همدم با حریم محرمانه ارائه خواهد کرد. با دقت به تکنولوژی گزینه به کار گیری درین حوزه، اشراف واسطه‌ها و کمپانی‌هایی که به‌شکل انحصاری روی برخی موردها اشراف داشتند، به گذر زمان فرصت کاهش و در بلندمدت از دربین خواهد رفت. همین فرمان موجب می گردد که حریم محرمانه یوزرها بیشتر از قبلی آیتم اعتنا قرار گیرد و متشخص شمرده خواهد شد.

 
۲. امنیت
اینترنت ۳ نسبت به نسل‌های گذشته خویش، ایمن‌خیس میباشد. این فرمان به‌خیال ماهیت غیرمتمرکز و توزیع‌گردیده Web 3 میباشد. هکرها و خرابکاران برای ویرایش در کانال شیوه های طاقت فرسا‌تری در پیش خواهند داشت و حتی در شرایطی که چیره به ایفا نقشه خویش شوند، کانال آن ها را شناسایی و حذف می‌نماید. از جمله در حمله ۵۱ درصدی، حمله‌کنندگان بایستی فعالیت دشواری جاری ساختن دهند و ۵۱ درصد از اقتدار کانال را به در دست گرفتن خویش دربیاورند. چنانچه که پیروز به جاری ساختن اینگونه کاری شوند، کانال سریعا اقدامات مایحتاج را جاری ساختن می دهد و اقتدار را از دست آن ها بیرون می‌نماید.
 
۳. مالکیت حقیقی و واقعی بر داده ها
هر اطلاعاتی که در اینترنت ۳ تولید میشود، به‌طور بی نقص در مشت هر کس آن را ساخت نموده است، قراردارد. در نسل سوم اینترنت از اشراف کمپانی‌های گرانقدر بر داده ها اشخاص خبری وجود ندارد. داده ها به‌شکل غیرمتمرکز ساخت‌و‌ساز و به‌شکل رمزگذاری‌گردیده در کانال تصویب میشود؛ فقط یوزرها میباشند که به آنان دسترسی دارا هستند.
 
اینترنت ۳ چه معایبی داراست؟
در کنار مزایای زیادی مانند ارتقاء شرکت کردن، تمرکززدایی، ساخت و ساز اقتصاد غیروابسته و مبتنی‌بر ارز دیجیتال که در نصیب‌های فراتر درباره اینترنت ۳ ذکر کردیم، هنوز Web3 محدودیت و نقص دارااست. درین نصیب به معایب نسل سوم اینترنت اشاره می کنیم.
 
۱. هزینه و تایید
اینترنت ۳ یک پدیده نوظهور میباشد و هنوز روی ریل مهم قرار نگرفته میباشد. در مفاهیم اقتصادی مفهومی به‌اسم هزینه آخری وجود داراست که به هزینه ساخت‌و‌ساز یک واحد کالا اتلاق میگردد. فعلا هزینه آخری به کار گیری از خدمت‌های Web3 بعضی بالا میباشد. همین دستور سبب ساز میگردد تمامی اشخاص در سراسر عالم نتوانند از تجهیزات آن استعمال نمایند و دسترسی‌شان محصور گردد. ولی موردنیاز به‌بیان میباشد که در برخی پروژه‌ها مانند اتریوم، این ایراد به لطف پروتکل‌های لایه دو رفع شد‌ه‌است، البته نقص‌ دیگر پیشرفت و تایید آنها میباشد.
 
راهکارهای لایه ۲ اتریوم چیست؟ معرفی بدون نقص شیوه‌های کاهش کارمزد تراکنش
۲. تجارب کاربری
یک کدام از موانعی که بر راز روش ورود و به کارگیری از نسل سوم اینترنت وجود داراست، عدم وضوح‌های فنی و رابط‌های کاربری غیرمعمول میباشد. یوزرها هنگام استعمال از برخی از اپ‌هایی که در Web3 فعال سازی گردیده‌اند، شم می‌نمایند با یک پروتکل فعال در زمان Web1 روبه‌رو می‌باشند. اما گسترش‌هایی در هم اکنون فیس دادن میباشد. به‌طور نمونه بازی های بلاکچنی که یکی‌از موادتشکیل دهنده اینترنت ۳ میباشند، روزبه‌روز گرافیک بهتری پیدا می‌نمایند یا این که کیف پول های ارز دیجیتال، تجارب بهتری در چنگ یوزرها قرار میدهند.